Välkommen in!

måndag 26 september 2011

Orkeslös

Jag måste nog säga att jag är glad att jag fick så mycket pyssel gjort på veckoslutet för nu är orken slut. Trött på morgonen då jag måste stiga upp, trött hela dagen och trött på kvällen. Hur kommer det sig att man är så här slut? Har prövat med Berocca, att sova mer, ja till och med så kallade "energiarmband" men inget hjälper. Hur ska jag och kidsen ta oss igenom denna höst? Är er evigt tacksamma ifall någon kan ge ett fungerande tips! :)
Fortsätter det så här kan det hända bloggen inte blir uppdaterad lika ofta en tid framöver.
För övrigt hade vi en bra kräftskiva, roligt till tusen! Tack alla som var med!! God mat och goda vänners sällskap gör ofta susen, i alla fall för stunden ;)
Nu ska jag bläddra i pysselkatalogen för att få lite inspiration, beställningen ska visst vara klar imorgon.
Ha det gott, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar