Välkommen in!

tisdag 20 september 2011

Vilken dag......

Suck! Kan inte säga annat.... En mycket dålig dag har det varit idag.. Har tagit ihop med tanterna på dagis, pga min yngre dotters energi. Jag kan inte göra något åt hurdan hon är på dagis, men måste jag ALLA dagar behöva höra huuuur superjobbig hon igen har varit?? Tack, jag är väl medveten om det, jag bor ju med henne. Men visst måste hon väl ha någon bra sida också på dagis??? Har diskuterat detta dilemma med vänner och efter en lång fundering kom jag till att NU säger jag ifrån. Jag vill inte och orkar inte höra alla dagar hur jobbigt det har varit! Så få se hur fortsättningen blir.
Efter att vi kommit hem med kidsen idag, satte vi oss med en hel hög bark. Vi har alla tre på sitt eget sätt fixat hjärtan. Kidsen sysselsatte sig i flera timmar och tyckte det var superroligt, de ska visst fortsätta imorgon med! Själv fick jag endast ihop till ett enda men det var allt jag behövde för att få klart den här:
Jo det är en tändsticksask! Flera finns på g, men fick endast klart en idag. Denna idé är tagen från tidigare nämnda bok.
Imorgon skulle det vara ledig dag, få se vad jag då ska hitta på.. Något blir det nog i pysselväg nu när jag fått igång verkstaden igen.
Imorgon hoppas jag på en bättre dag och ett mera positivt inlägg.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar