Välkommen in!

måndag 19 september 2011

Vägglampan finns inte...

Så gick då denna dag i vägglampans tecken. Har köpt en hörnsoffa och behöver en lampa i den mörkaste knuten.. Men inte en enda som matchar inne hos mig :( HUR svårt kan det vara att hitta en? För att piga upp mig själv denna höstliga dag (utan lampa) handlade jag lite annat smått och gott istället.
På tal om bokstäverna i förra inlägget, blev både en och två idag men inte i trä. Hittade superförmånligt silikonstämplar som jag bara måste ha och en ljuvlig skylt till väggen plus lite andra mindre nödvändiga grejer.

Pysslet har jag också kommit igång med, men de är inte riktigt klara än.. Men hoppas på att få fixat allt klart till imorgon så jag kan börja med följande projekt! 
Å andra sidan har jag ledig dag på onsdag och fredag så kanske jag hinner pyssla och greja allt möjligt skoj då också. Tyvärr finns det ju allt det nödvändiga som stör pysselfriden, såsom tvätt, städning och matlagning, men det fixar väl sig det också! :)
Ha det bra, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar