Välkommen in!

lördag 17 september 2011

Grön av avund :)

Har nu surfat runt och kolla mååånga ljuvliga bloggar med underbar inredning (vit) och ljuvligt pyssel. Frågan är då... NÄR ska jag hinna få gjort allt fint som finns på min lista? Jo visst finns det tid när kidsen lagt sig, men vanligtvis är jag såå trött redan den tiden så jag fastnar framför tvn/ datorn. Men nu ska jag väl få gjort något nu när vädret blir sämre och man med gott samvete kan stanna inne och mysa på kvällarna!
Inredningen hemma hos mig är jag i och för sig ganska nöjd med. Ganska vitt, men också ganska minimalistiskt.. Eller i alla fall inte så mycket prydnadsgrejer och annat smått och gott. Visst är det fint med många gamla/nya grejer som matchar, men jag har inte lust att torka damm så jag håller det som jag har det..
Men ååh vad jag vill ha bokstäver i trä. De står högst upp på min skaffa-lista just nu!
Ha det gott, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar