Välkommen in!

tisdag 14 oktober 2014

Om man skulle...... ;)

Hej hopp i svampskogen :D

Om man skulle försöka få ett inlägg här igen (ett år sen sist).. Suck! Tiden rinner iväg!
Det har hänt massor sen sist men ändå ingenting nämnvärt.
Visst har jag fått ordning på största delen av alla funderingar och livet ser ljust ut och känner mig för första gången på länge lyckligt lottad! Och NEJ jag är inte kär :)

Har fått koll på skolbarn, jobb och vardagliga grejer, allt löper som det ska.
Nu bara man ännu kunde få pyssel/ handarbetsintresset tillbaka skulle allt vara sånär perfekt.
Och motionen... Jaaa a hur var det med den? Nehhej den har uteblivit, hittar inte inspirationen att börja, Jag vet att jag borde, men har fått latmasken på besök och han är tydligen här för att stanna... SUCK!
Ge mig gärna tips på hur jag ska hitta inspirationen till motion och pyssel igen :)

Köpte idag Allers julmagasin, spar den till kvällen så jag riktigt kan njuta då C gått och lagt sig!
Jo det har förstås ändrats att T bor nu vecka vecka hos mig och hennes pappa. Känns lite jobbigt ibland men man vänjer väl sig. Och så länge hon trivs med det här arrangemanget så är det väl huvudsaken.

Tänker från och med nu också skriva om vardagliga saker i bloggen, eftersom pysslen inte mer kommer på löpande band som ni säkert märkt :) Känner att jag måste få saker ur mig och ibland kanske det kan vara bra att få åsikter eller bara byta tankar med er som inte känner mig...

Tack för denna gång!
Ha det mysigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar