Välkommen in!

måndag 11 mars 2013

Learn from yesterday....

Så var det måndag kväll! Måste säga att jag haft en fruktansvärt tung dag på jobbet, men orkade i alla fall få klart mitt lilla projekt efter att leran torkat! :)
Har länge kollat in alla wallstickers som finns, föll för en som i mina ögon stod ut från mängden. Dock inte hur den såg ut ( stor och mörk) men budskapet som gavs.
SÅ jag beslöt mig för att göra en egen version av den :) Ni får gärna lämna en liten kommentar om vad ni tycker, själv är jag rätt så nöjd med slutresultatet efter många långa timmar.






Ska ännu försöka hitta ett band som matchar, alternativt ett spetsband att hänga upp dem i fönstret med!
Så bara måste jag fixa ett Välkommenhjärta till min dörrkrans när jag nu hade mina färger framme, HÄR alla pysslare kommer ett litet tips på hur man kan göra i brist på bättre system.
 Hmm en lite dålig bild, men har min telefon på service och har en gammal i bruk så man kan väl inte kräva så mycket :)


Nehhej, fick då inte bilden vänd rätt här heller, men ville måla hela hjärtat på en gång så tog ett nyckelband och hängde upp hela härligheten i min kökslampa för att torka. Väldigt praktiskt ifall det är jobbigt att få loss bandet och man vill göra några finjusteringar på det målade objektet. Ett litet tryck och objektet är löst :D
Ser inte så vidare extra ut i text men den sena natten jag kom på denna lösning tyckte jag det var väldigt smart :)
Det var allt för denna gång, nu ska jag njuta av tystnaden en stund!
Ha det gott, kram!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar