Välkommen in!

söndag 3 mars 2013

Funderingar..

Jahaa..  Här sitter jag då igen med samma funderingar som nästan alla andra dagar flera veckor.. Hur hinner/orkar alla bloggare skriva inlägg, ta bilder, fixa och greja hela tiden? Vart försvann min egen inspiration?
Jag avundas er energiska underbara bloggare som skriver era inlägg för att vi "lata" ;) bloggare har nåt att läsa då kvällarna blir långtråkiga.
Jag säger inte att jag inte skulle fått massor med fina ide'er om vad jag skulle kunna/vilja göra, MEN sen kommer jag till slutsatsen, ääh inte idag, imorgon har jag mer ork.
Tänk om det skulle vara så enkelt som att bara stiga upp från det alltför bekanta soffhörnet och faktiskt göra något kreativt.
Hoppas verkligen att solen får fram min saknade energi så jag oxå har nåt att lägga upp på bloggen..
Jaja det här blev ett litet klagobrev idag, MEN nu har jag i alla fall skrivit ett inlägg som så många väntat på så det borde väl bli ett plusspoäng i alla fall, eller? :)
Ha det gott, ska verkligen (igen) försöka skärpa mig..
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar