Välkommen in!

lördag 17 december 2011

Julafton om en vecka!!!


Oj oj oj, hur Kan det gå så fort? Hur hinner ni alla bloggvänner med ert julpyssel och grejande? Kom idag på att godiset inte heller är fixat än.. Jo jag har klart allt som ska köpas men det hemgjorda... Nå när jag steg upp i morse satte jag igång med "storkök". Har nu fixat min egen version av pussar ( hittade ett superenkelt recept). Har dock inte smakat på dem än då chokladen fortfarande stelnar. Sen blev det också lite mandelkrokant och en mjuk pepparkaka när jag hade tid över :) Hade tänkt fixa mandelkola också men hade missat på mandelpåsen så jag kom hem med mjöl istället för spån, så det får vänta till en annan dag!
Mandelkrokant

Pussar
Ah, för att inte glömma Luciadagen så blev kransarna en succé. Alla inblandade var nöjda över kransarna eftersom det inte finns att köpa i plast mer. 
Nu tror jag att jag ska kila över till butiken i alla fall och köpa mandelspån så jag får pröva det receptet också!
Ha en skön lördagskväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar