Välkommen in!

söndag 9 oktober 2011

Ursäkta..

Oj hjälp vad veckorna går snabbt nu. Nyss var det ju måndag och imorgon är det måndag igen!! Har inte hunnit göra något pysselaktigt och inte heller skriva här denna vecka, kvällarna har varit fulla med program. På jobbet har det också varit lite tungt, men nu börjar ny period så jag hoppas det lite skulle lätta nu.
Fick ändå en aning pysseliver igen så jag grävde fram mina julpyssel/grejböcker. Tyckte jag hade tre men hittar bara två, men det räcker väl till en början!
Jag måste nog säga att jag beundrar er som bloggar alla dagar! Förstår inte hur ni hinner och hittar på allt möjligt skoj att skriva om, men det är tur för mig så har jag nåt att läsa i alla fall :) Men ska nog försöka ta mig i kragen och skriva lite oftare!
Ha en bra början på veckan! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar