Välkommen in!

fredag 21 oktober 2011

Med pensel och färg kommer man långt :D

Hej!
Här kommer ett inlägg utan bilder. Är såå uppe i mina projekt nu att jag inte tänker lägga upp bilder innan något är klart :D
Ska försöka avsluta ett av mina projekt imorgon, om lyckan är med mig idag och jag hittar det jag vill ha på Ikea..
Sen har jag försökt mig på att måla en grej som är "laminerad", få se hur slutresultatet blir. Håll tummarna :D
Ska också försöka få några prydnadskuddar fixat det här veckoslutet då mina kids är hos sin pappa, så med andra ord är det här veckoslutet tillägnat projekt på projekt!
Tiden vill bara inte riktigt hinna till med allt jag vill göra, men om jag får allt gjort som behöver pensel, färg och stort utrymme är jag redan mycket nöjd, för det kan jag visst inte göra om kidsen är hemma eftersom jag måste vara utspridd i vardagsrummet :)
Hoppas på att min shoppingresa idag blir lyckad och jag hittar allt jag behöver, idéerna är många och behovet av grejer stort :)
Ha en bra dag! Kram

1 kommentar:

  1. Tjohejsan ! Väntar med spänning vad du målat.. Ditt förra inlägg har jag missat.. Skulle vilja fixa till liknande.. har försökt hitta på loppis klossar men förgäves.. Dina blev ju super charmiga... Kanske jag måste be någon såga klossar till mej..
    Ha ett bar veckoslut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera