Välkommen in!

söndag 2 oktober 2011

Lådor, lådor

Så var det då söndag kväll igen.. Och oktober!! Vart försvann hela september? Tycker dagarna bara rusar iväg, inget får man gjort. Helst ligger man bara i soffan under filten nu när det har blivit kallare. Ett kalas och en playdate har vi ändå hunnit med det här veckoslutet och igen fått lite halvfärdiga pyssel klara. Egentligen är min knäckebrödslåda inte riktigt klar än, skulle vilja ha något till på den men har inte kommit på vad så den får se ut så här så länge


Sen fick jag också klart kidsens "pryllåda". En avlång grej med fyra lådor som de får förvara sina hårband och spännen med mera.

 
 Känns så skönt att snart ha klart alla halvfärdiga projekt så man småningom kan börja med julpysslet. Nu skulle jag bara behöva hitta massor med juligt pyssel som går att använda både som julklappar och hemma som pynt. Jo jag vet att jag igen en gång är tidigt ute, har till och med köpt de första julklapparna redan :D
 Så jag blir mycket tacksam ifall någon av er läsare känner till nåt roligt pyssel och vill lämna en kommentar och berätta, eller länka :D
Imorgon blir det igen studentskrivningsövervakning hela dagen. Tror jag ska gå och skaffa mig en pysseltidning eller nåt annat skoj att bläddra i under alla långa timmar som jag måste sitta stilla.
Ha en bra början på veckan. Kram








1 kommentar:

  1. Hej!
    Har letat som en tok efter just en sån här knäckebrödslåda. Tillverkar du såna? Vilken storlek och vilket pris isf.?

    SvaraRadera