Välkommen in!

onsdag 26 oktober 2011

Här står det stilla...

Som rubriken redan säger så står här stilla, väääldigt stilla. Sitter här med grym flunsa. Hade sett fram emot att lägga upp mina fynd på bloggen när projektet blivit klart, men eftersom min printer inte medverkar med mig har jag försökt och försökt tills färgerna tog slut. Så snabbt in en beställning på nya färger och sen tänker jag be om hjälp :)
Men eftersom jag inte mer kan hålla mig från att lägga upp på bloggen så får ni se projektet halvfärdigt nu och slutresultatet ( om det lyckas) senare.
De här fyndade jag på Kodin1 för 3 euro styck


Men som ni säkert gissar, kunde jag verkligen inte låta dem se ut så här. Penseln och färgen kom snabbt fram. Satt länge och funderade om jag skulle målat dekorationen ljusgrå, men tror jag lämnar dem helvita i alla fall :)
Har tre stycken ramar fastän det bara finns två på bilden. Ska lägga i kidsens dagis och skolfoton och funderar om jag ska lägga in deras klänning de båda hade på sina dop efter dopklänningen i den tredje men det fortsätter jag fundera på!
Ha det bäst! Kram

1 kommentar:

  1. Min tanke med bloggandet är att inspirera.. Så blir bara glad om någon får inspiration ... Ha det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera